Kupnja
1. Kako mogu izvršiti narudžbu?

Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Narudžbu isto tako možete poslati na mail [email protected] ili privatnom porukom na našoj instagram stranici. Za narudžbu nam trebaju sljedeći podaci: ime, prezime, adresa (ulica, kućni broj, grad), broj telefona te način plaćanja (plaćanje gotovinom prilikom pouzeća, općom uplatnicom, virmanom, internet bankarstvom).

2. Kako otkazati narudžbu?

Proizvod naručen online možete vratiti i za isti dobiti povrat novca. Napominjemo da je proizvod moguće vratiti ukoliko isti niste nosili niti prali u roku dva tjedna od isporuke. Proizvode koje vraćate potrebno je poslati preporučeno, o vlastitom trošku, na adresu naše prodavaonice (Hospitalija maloprodaja d.o.o.,Ilica 48 10 000 Zagreb). Druga je opcija da pošaljemo dostavljača po artikle koje vraćate, a nakon zaprimanja paketa, vraćamo plaćeni iznos umanjen za troškove dostave.

U paketu za povrat naznačite svoje podatke. Molimo vas da na mail [email protected] javite broj računa (IBAN), broj Vita računa te osobne podatke vlasnika računa (ime, prezime i puna adresa) na koji ćemo izvršiti povrat. Povrat novca vršimo u zakonskom roku od dva tjedna. Više pročitajte ovdje.

3. Da li se moram registrirati za kupnju?

Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi Vaše podatke nikada nećemo dijeliti. Registraciju možete obaviti ovdje.

4. Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

5. Osim na webu, kako još mogu obaviti kupnju?

Narudžbu možete poslati na mail [email protected] ili privatnom porukom na našoj instagram stranici. Za narudžbu nam trebaju sljedeći podaci: ime, prezime, adresa (ulica, kućni broj, grad), broj telefona te način plaćanja (plaćanje gotovinom prilikom pouzeća, općom uplatnicom, virmanom, internet bankarstvom). Isto tako naše proizvode možete pronaći u prodavaonici Hospitaliji maloprodaji d.o.o., na adresi Ilica 48.

6. Koliki je rok isporuke?

Uobičajeni rok isporuke je od 3 do 5 radna dana . Rok isporuke može biti duži ukoliko naručeni artikl trenutno nemamo na stanju. U tom slučaju vas obavještavamo u najkraćem mogućem roku te dogovaramo novi rok isporuke.

7. Zašto nam je potreban broj telefona kupca?

Broj telefona prvenstveno je potreban kako bi te dostavna služba mogla kontaktirati ukoliko ne mogu pronaći adresu, ako niste kod kuće i slični razlozi.

Plaćanje
1. Kako mogu platiti?

Trenutno nudimo plaćanje kreditnim/debitnim karticama: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Međutim, ako nemate  kartice ili bi radije platili na neki drugi način, možete uplatiti općom uplatnicom, virmanom ili Internet bankarstvom na naš žiro račun (Narudžbu šaljemo čim uplata postane vidljiva) ili platiti kuriru prilikom dostave na vaša vrata.

2. Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odabereš plaćanje virmanom na e-mail će ti biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na [email protected].

3. Što znači plaćanje pouzećem?

Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivate potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke. 

Dostava
1. Koja je cijena dostave ?

Dostava iznad 750 kn je besplatna, a do 750 kn iznosi 45 kn.

2. Koliko traje dostava i tko je dostavljač?

Većinu paketa isporučujemo unutar 24 sata. Nakon što ih predamo dostavnoj službi DPD, svoje kute možete očekivati između 3 i 5 radna dana. Status paketa moguće je pratiti na DPD-ovoj stranici preko sljedećeg linka linka http://bit.ly/DPD-praćenje-paketa pomoću koda za praćenje koji ćete  dobiti  u mailu nakon što predamo narudžbu DPDu. Info o narudžbi možete dobiti kod DPD-a na telefonski na broj +385(0)1 3430 600.

3. Dostavljate li izvan Hrvatske?

Dostavu vršimo na području Hrvatske. Za uvjete slanja u ostale države, molimo da nas kontaktirate putem e-maila [email protected]

Ostalo
1. Da li je obavezna registracija prije kupnje?

Za kupnju nije potrebna registracija, no registracijom i otvaranjem vašeg korisničkog računa moći ćete brže i jednostavnije završiti vašu narudžbu. Ukoliko se želite registrirati, to možete učiniti ovdje. Kupnju možete završiti i kao gost (bez registracije).

Pitanja na proizvodima
1. Pitanje ISKLJUČIVO ZA mtest1

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Tempore quisquam recusandae quo error nisi ad consequuntur! Voluptate sint non sed laudantium ab molestias tenetur eaque? Nulla. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Tempore quisquam recusandae quo error nisi ad consequuntur! Voluptate sint non sed laudantium ab molestias tenetur eaque? Nulla, sequi in ipsa veniam suscipit doloremque aliquam velit maxime repellat quas laboriosam quo rerum accusamus.

Quidem laboriosam quaerat eaque, porro obcaecati consectetur, enim totam quibusdam consequuntur quae adipisci at optio autem facilis! Earum quo delectus sed beatae labore totam laboriosam expedita cum deleniti, excepturi soluta sint commodi quisquam molestiae repudiandae aliquam nisi ipsa fugiat iste at magnam similique, numquam, necessitatibus adipisci! Ratione ut nisi placeat. Consectetur nam reprehenderit cumque laborum aliquid amet eveniet perferendis!

2. Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako niste zadovoljni  robom kupljenom u Vita online shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možete poslati putem obrasca za reklmaciju ili nam pošalji e-mail s napomenom REKLAMACIJA (Br.računa) na [email protected] U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, kupac će morati platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi mu  roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

3. Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Proizvod naručen online možeš vratiti i za isti dobiti povrat novca.  Napominjemo da je proizvod moguće vratiti ukoliko isti nisi nosio niti prali u roku dva tjedna od isporuke. Artikle koje vraćaš je potrebno poslati preporučeno, o vlastitom trošku, na adresu  naše prodavaonice( Hospitalija maloprodaja  d.o.o., Ilica 48 10 000 Zagreb). Druga je opcija da pošaljemo dostavljača po artikle koje vraćaš, a nakon zaprimanja paketa, vraćamo plaćeni iznos umanjen za troškove dostave.

Povrat novca vršimo u zakonskom roku od dva tjedna. U paketu za povrat naznači svoje podatke. Također, na mail [email protected] javi nam broj računa (IBAN), broj Vita računa te osobne podatke vlasnika računa (ime, prezime i puna adresa) na koji ćemo izvršiti povrat.

4. Kako zamijeniti proizvod?

Proizvod možeš zamijeniti putem dostavne službe. E-mailom na  [email protected] trebate javiti broj računa te artikl koji želite zamijeniti. Nakon toga, proizvod koji vraćate trebate samo dobro zapakirati te ga predati dostavljaču pri sljedećoj dostavi. Napominjemo da je zamjena moguća jedino ako proizvod nije nošen niti pran, u suprotnom nećemo moći prihvatiti zamjenu te ćete snositi trošak nošenog proizvoda.Imate pravo na jednu besplatnu zamjenu unutar 30 dana, bez ikakvog troška za vas. Sve detalje kako napraviti zamjenu pročitajte ovdje.

Niste pronašli odgovor? Kontaktirajte nas!